Fasulyem2 ebru2446 maalesef ilk haftalar sancı oluyor yapıcak bir şey yok benim bildiğim 😊 dinlenin yerleşme ağrısı onlar
Luliko Aysegulsrky evet ben de adet ağrısı gibi ağrı çok çektim başlarda. Akıntınıza ve rengine dikkat edin onun dışında normal