Miray2018
Merhaba anneler. İlk haftalar kilo kaybımız olduğu için kızıma mamaya başladım doktorumun söylemesiyle doymadığıı için yavrum anne sütüde veriyorum daha 1 ayın içindeyiz. Ama hala istenilen kiloya ulaşmadı ben hipp marka kullanıyordum doktorum değiştir dedi bende bimde bebivita aldım bugün int de yorumlara baktım zaten hippe aitmiş ama aranızda kullanan var cidden içim biraz daha rahat olur en azından yoksa bebelac aptamil falan mı alsam ?