Nurss34 Kızlar yumurtamın çatlayıp çatlamadığını çok merak ediyorum doktorum takip yapıyordu yumurtamı gördü 16mm olmuş 2 gün sonra ilişkiye girmeye başla dedi . Ama ben çatladı mı merak ediyorum gitsem zararı olur mu ?
kckelf123 Doktor neden 2 gün sonra dediki çatlamadan oncede yumurtan büyüdüğündede ilişkiye gitseydin
minikmucizemmmmmm Nurss34 benimde 14 mmdi iki gün önce. Bana dedi haptan bir gün daha kullan cumartesi gel tekrar diye inşallah büyümüştür 18 olması gerekiyor dedi
Nurss34 minikmucizemmmmmm ben hap kullanmadım ama kuzu . Merak ediyorum çatlıyor mu diye . Yarın başka özel doktora gidip göstercem . Acaba doktoruma ayıp olur mu başka doktora gitsem 🤣
Nurss34 minikmucizemmmmmm e nabızdan çıkıyor da kuzu :) gidicem valla çok merak ettim daha büyümüş mü yoksa çatlamış mı . Acaba alttan muayenenin zararı var mı kaçıncı muayenem😀
minikmucizemmmmmm Nurss34 yoktur zararı ya benimde yarın karnımdan bakar inşallah geçen öyle baktı zayıfsın gözükür dedi gözüktü yarında öyle bakar umarım🙇🏼♀️
minikmucizemmmmmm Nurss34 inşallah ya ve inşallah büyümüşlerdir😓 ay ne zor süreçler bir buçuk yıl oldu belki çok az bi zaman ama insanoğlu sabırsız hemen olsun istiyor. Demin eşime de dedim çocuk sahibi olabilmek ne kadar zormuş
kckelf123 minikmucizemmmmmm Nurss34 canım yumurtlama zamanınızda avakado yiyin çatlamasına ve büyümesine destek sağlıyor ve yumurtalıklar için çok faydalı avakado 2 güne birde ilişkiye girin bence doktorlar gözden kaçırabiliyor
minikmucizemmmmmm Nurss34 valla bende öyle yapardım. Evliliğin üçüncü ayında çikolata kistim olduğunu öğrendim korunmayı bıraktık direk ama nasip ya ne olursa olsun nasip yani ötesi yok
minikmucizemmmmmm kckelf123 teşekkürler 🥰 istenen boyuta gelmişler çatlatma iğnesi verdi onu yaptırcam öğlen, sonrasında ilişki gün aşırı🙇🏼♀️ Avokadoyu hiç beğenmedim yiyemiyorum 🥴