Arkadaşlar aranızda suyunun sızıntı şeklinde gelmesi diye adlandırılan olayı yaşayan arkadaşlar nasıl olduğunu anlatabilirler mi 38+4 ün covidim hastaneye duruma göre gitmek istiyorum bi anda pijamam ıslandı ama öyle bardaktan boşalır gibi değil yanlış hareket etmek istemiyorum