Emumi Gulaksu evet yıldızlı medical da Gülşah balık var ona gittim. Numune hastanesinde birkaç doktora gittim. Fakülte de bile özel bir doktora gittim. İyi bir doktor ararken bir sürü doktor dolaştım.
Emumi emime7esin Recep Erin iyi bir doktor. Eşi de aynı hastanede o da çok iyi ama genelde odasında kendisi olmuyor asistanı oluyor. O yüzden Recep Erine gidebilirsin
Saelif emime7esin evet cok iyi eltim orda dogumunu yapti bende bi kere gittim trabzonda olsam orda dogururdum 😊
61cvhr sibellademm bende oldu baya soralı 3500 dedi komple uyutma belden uyuşturucu 4bin küsür demişlerdi ama ocak ayında degişim olabilirmiş yine arayın demişlerdi inşallah olmaz dolar filan düştü belki yapmazlar 😀😀