Kızlar bat 24 aralikti yani bugundu ama hasta olmadım erken test yaptım çıkmadı, normal test yaptım bugünde kontrol çizgisi gibi belli belirsiz bir çizgi var , kasıklarım ve belim ağrıyor adet belirtisi. Gibi ama hamilelik belirtisi gibide 10-15 gündür göğüs hassasiyeti ve göğüs dolgunluğum var 🙄🙄 yarın olmazsam gidip kan vercem ama yerimde duramıyorum aklımdan cikmiyor çıldıracağım 🙄🙄🙄