esraaygun 37+0 haftalık gebeyim bugün hareketlerinde bi azalma var normalde çok hareketli bi bebek aşırı üzüntüden kaynaklı olur mu
shrgnss esraaygun bende suan ondan muzdaribim 2 3 saat ir hareket etmedi dürtüyorum karnımı hafif seyirme hissettm az once cok sukur
Sedauzun esraaygun yeri daraldığı için artık haraketleride kısıtlanıyor endişe edilecek bir şey yok merak etmeyin. 🙏🏻 sağlıcakla gelsinler inşallah.
atesneslihan1234 esraaygun abla ya bende 15 haftalık oldum kıt kıt sesini duyuyordum şimdi hiç hareket yok korkuyorum ama şimdi böyle biseyde var göbek deliğim sismeye baslamis kötü bişey olsa sismezdu dimi
esraaygun atesneslihan1234 sende bi dene sol tarafa yatmayı ve çikolata yemeyi eğer yine hissetmezsen bi doktorunla görüş