gamzecee Kızlar 2 Li tarama testi açmı tokmu yapılır yada farketmezmi birde nelere bakıyor neler sormalıyım
Nazlii__ gamzecee aç veya tok fark etmiyor ama tok git hatta çikolata ye yoksa ölçüm alınamayabilir Ben yediğim halde 3. Gidişimde ölçüm alabildik 😁 Soracak birşey olmuyor bebeği ölçüyorlar sonrasında kan veriyorsun o kadar :)
pusatmom35 gamzecee bana aç mısın tok musun diye sordu ikili test yapilacakken bir kac teste daha bakacaklardi 5 tup kan aldılar bende biraz açım dedim yaptırdı testi. Tok olsam yapar mıydı Bilmiyorum bosuna sormadi heralde