elifbzdmr28 İyi akşamlar kizlar 6+2 haftalık hamileyim bu sabahtan beri öksürük başladı akşam da daha da arttı oksurdukce karnımın içi de acıyo bebeğe bı zarari olur mu ilaç da kullanamıyorum zaten yardımcı olursanız sevinirim
Zehra9616 elifbzdmr28 cok siddetli degilse sknti yok bide tutmamaya calis cnm olabildigince gecmis olsun
Busra2089 elifbzdmr28 Canım bende covidim 5.günüm öksürük oldum ilaç kullanmadım ama üzüm ve keçiboynuzu pekmezini cezvede az bir ısıtıp içine hakiki tereyağı koyup içtim günde 1 kere. Aynı zamanda yatmadanda sıcak ballı süt içtim Ve öksürüğüm hafifledi neredeyse yok denecek kadar azaldı bir dene istersen hem doğal ve bebeğe hiçbir zararı yok. Yinede sen bilirsin sadece tavsiye.