parasetamoll 1234momsss kaç haftalıksın? O normaldir Rahime giden büyük atardamarlar onlar dışarıdan bakınca bile görünür ben 12 iken hareket sanıyordum sonra eşim damar bu dedi cidden de öyle
Merveozcelikcckl 1234momsss benim hamilelikten önce de çok belliydi şuanda da belli damar o atan kalbinle orantılı atıyorsa damardır aykırıysa bebeğin hıçkırığıdır
Eymenensari 1234momsss hıçkırıyodur bebişin ☺️ Banada çok oluyodu hatta acaba kalp atışı o kadar fark edilir mi acaba diyodum kendi kendime 😅 ama hıçkırık olduğunu öğrendim
1234momsss Merveozcelikcckl benim hamilelikten once midemde oluyodu canim bu kadar belirgin degildi doktorda zayif oldugun icin demisti suan farkli yerlerde atiyo belirgin bi sekilde
Eymenensari Damar atması diye bir şey hiç söylemedi soktorum ilk defa burda yazanlardan duyuyorum 🤷♀️