denizvebulut leylo29 bende servikal yetmezlik tanısı var. Bu yüzden riskim var. Ama herşey iyiydi en son umarım vakitlerini beklerler.
leylo29 denizvebulut Umarim cnm bkler ins günü bnim sancilarim cok niyeyse gece gunduz maf ediyor yatamiyom oturamiyom
hilalmevsim_3467 Kızlar gittim bugün doktoruma nst ye bağlandım… Evde sürekli toplanan kızçem orda bi kere bile toplanmadı😁 ağrıda çıkmadı haliyle çok şükür 🙏 doktor bi sorun yok dedi gönderdi muayene etmeden
Civcivim000 hilalmevsim_3467 sıkıntı olmamasına sevindim😀bu bebeler içerde her şeyi anlıyor bence tekmeler babasını çağırırım durur tekmeler video açarım durur siz de doktora gitmişsiniz düzeltmiş hemen kendini😂