hilalmevsim_3467 28+5 haftalık hamileyim 2 gündür bebeğim kasılıyo sağ tarafıma toplanıyo taş gibi oluyo oda beni mahfediyo kontrolüme 2 hafta var sizce erken doğum belirtisi mi bu yaşayan var mı bu durumu? Cevaplarsanız sevinirim.
Sevdaelmc hilalmevsim_3467 çok normal canım 36+2 yiz benimde 30 haftadan beri oluyor çok şükür iyi bebeğim
denizvebulut hilalmevsim_3467 Dun geceden beri aynı şeyi yaşıyorum, ki erken doğum riskim var benim. Doktorumla görüştüm az önce düzenli aralıklarla olmadığı sürece endişe etmeye gerek olmadığını söyledi.
Lulikli hilalmevsim_3467 doktorum çok normal olduğunu söyledi geçen cuma gitmiştim canım. Ben de 28+2yim. Sürekli oluyorsa problem olabilir ama dedi. Mesela toplanıyor düzeliyor 1 saat sonra bir daha oluyor. Gün boyu bu şekilde olursa sorun dedi. Şuan bol su içmelisin ve maden suyuyla destekleyebilirsin.
hilalmevsim_3467 Sevdaelmc Benim yarım saat içinde 2 kere oluyo mesela normaldir inşallah toplandığı için hareketide azalıyo😒
hilalmevsim_3467 denizvebulut Sıklığı ne durumda mesela aslında ilkinde de yaşadım böyle ama onda 30.haftadan sonra başlamıştı heralde ya 9 yıl geçtiği için unuttum🤭
leylo29 denizvebulut Senle ayniyiz 1 gun var aramizda cnm 29+3bnde kadilmalar ayakta kraplar kalcada agri adet sancisi cekiyom bebek hareketlerife azaldi gibi erken dogum riskim oldugunu solemisti doktorumda
hilalmevsim_3467 Lulikli 2 gündür böyle işte canım dün çok yoktu ama bugün daha fazla yapmaya başladı korkuyo insan ister istemez… Su içiyorum bide maden suyu içeyim bakalım… Randevusuz da bakmaz diyorum doktoruma yarın gitsem telefon numarasınıda almamışım 🤷♀️
denizvebulut hilalmevsim_3467 Hicbir düzeni olmamakla beraber 24 saat içinde ortalama 8-10 kez gibi oldu diyebilirim.
Sunavarol hilalmevsim_3467 ben 29 haftalık oldum bugün karnımda kasılma hissettiğimde benimde taş gibi oluyor sertleşiyor karnım sonra hareket etmeye başlıyor uyandı diyorum benim ki korkmayın bence normal bir durum
hilalmevsim_3467 Sunavarol inşallah yaa 🙏 Rabbim sağsalim kucaklarımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 🙏
iremcannn1907 hilalmevsim_3467 canım 39. Hafta içersindeyim ve senin haftanda aynı durumları yaşadım. Çok normal bişey dedi doktorum. Bebek kilo almaya başladıkça yeri daraldığı için yapıyormuş biz bunları kasılmadan saymıyoruz demişti. Bak 39. Haftadayım hala sancım yok sayılır hatta 😂
hilalmevsim_3467 iremcannn1907 ayy inşallah benimde öyledir 😊 konuşuyorum kızçemle yapma kızım olmaz böyle erkenden gelip napcam sanki dünyaya falan 🤭
denizvebulut leylo29 bende servikal yetmezlik tanısı var. Bu yüzden riskim var. Ama herşey iyiydi en son umarım vakitlerini beklerler.
Civcivim000 hilalmevsim_3467 kuduruyorlar içerde bence ondan yerleri daralıyor istedikleri gibi hareket edemeyip sıkışıyorlar😂benimki de sıkışıyor avuç içimle yokluyorum bi yuvarlaklık oluyo kafası mı poposu mu neresiyse artık😂ovalıyorum yavaş yavaş konuşuyorum gevşiyor çok sürmeden😊
hilalmevsim_3467 Civcivim000 🤣🤣 benim eşimde konuşuyo kızım yapma ama annenin canını yakıyorsun erkenden gelme herşeyim hazır diye falan 🤭 kafası mı poposu mu bizde anlayamıyoruz 😁 sığamıyorlar gerçekten 😁
Civcivim000 hilalmevsim_3467 komik ya benim hoşuma gidiyor baya durup izliyorum 😂ama anlar gibi kamera açınca duruyor bizim sıpa 😂
seddkilic05 Ayyy kızlar bende de oluyor bende pıt pıt yapıyorum karnıma toplandığı zaman hemen açılıyor 😂