busbus94_ Padfoot ben 12 deyim ilaç kullanıyorum bulantı icin geçen gün geçti mi acaba diye icmedennyattım hala geçmemiş 😄😄 4. Ayda geciyo diyolar 🙏🏼
dermus Padfoot 7+5 ama hala baslamadi, oglumda cok bulantilarim vardi ama bu hamileligim Su anda rahat. İnsallah boyle devam eder🤲
N3F3RT4RI Padfoot 15+5 im şu an 2 gündür daha iyiyim. Bulantılarım başladığından beridir prilam kullandım. Ara ara istifra ediyordum ama en azından birşeyler yiyebiliyordum. Umarım sizin de en yakın zamanda geçer.
Bsrahb Padfoot 31 haftalık olduk halen prilam kullanıyorum geçen bırakayım dedim baktım geçmemiş Doğuma kadar devem sanırım😊
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Padfoot kaçıncı haftada başladı kusma bulantı canım bide prilam hap iyi doktora soyle yazsin
ftmnr_ Padfoot benim 4. Haftada başladı ilk zamanlar çok kötüydü. İlaç falan fayda etmiyor zaten. 11 deyim biraz geçti. Umarım bitiyordur 🥰
aysnrsvs Padfoot yarın tam 20 haftalık olucam bir kaç gün önce aşırı midem bulanıyor niye bulanıyor falan oldum sonradan hatırladım ki ilacı içmeyi unutmuşum 🥺🥺 ilaçsız günüm gecmiyor ama şu da bir gerçek ki 2. 3. Aya göre biraz daha iyiyim
Uzumlu_Kekim 6.haftada mide bulantım başladı, 9.haftada ise tiksinti. Herşeyden tiksiniyorum hiçbir şey yiyemiyorum 😭 şuan 13+3’teyim hala aynıyım maalesef 😔
mercimeginannesiiii Padfoot 22+1 im ilaç içmezsem eskisi gibi oluyorum. İlaç içince hiç bulantım vs olmuyor. Sizin haftalarınızdayken hapta pek fayda etmiyordu ama eğer kullanmıyorsanız prilam dr tavsiye ederim.
Beste0636 Padfoot 36 haftalığım hala geçmedi bulantı ve safra kusuyorum 🤢İnsallah hepinizin ilerleyen haftalarda geçer 🤲🏻
annelikyolculugu2875 Padfoot 19+1 canm hala devam ediyor 7 haftalıkken basladı bnmde. Prillam içiyorm iyi gelıyor içmediğim gun yerlerde klozet diplerindeyim
_FdmE_ Haftada gecti cok sukur hap atmiyorum artik yoksa hapsiz günüm gecmiyordu rabbim yardim etsin cok zor hic bitmeyecek gibi geliyor insana 😪ama geciyor 😊
gunannesiii 27.haftadayım hala geçmedi prilam kullanıyorum ben de. Bulantı dışında tiksenme durumu daha baskın şu an yaptığım yemeği yiyemiyorum yemek kokusuna gelemiyorum