goktugun_annesiii 5 saat önce bende spinal sezeryan ile oğlumu kucağıma aldım. Sonda işlemi asla can acıtmıyor, nitekim iğne de acıtmıyor damar yolundan daha acısız içinizi ferah tutun ve sakin olun. Doğum gerçekleştiken sonra ise fiziken birsey hissetmedim sadece psikolojik olarak bildiğim için ne yapıldığını tahmin yürüttüm ama onu da düşünmeyip oğlumu kucağıma nasıl alacağımı ona neler söyleyeceğimi düşünürken ameliyat bitti bile 😌 karına bastırma konusunda 15 20 dakika felan kaburgalarımda hafif ağrı hissettim şimdide sadece dikiş yerlerimde sızı var ama bebetoma baktıkça hepsini unutuyorum.. kısacası siz sakin olun ve kendinizi doğumdan sonrasına odaklayın Allahın izniyle hersey çok güzel gidiyor, doktorunuza ve kendi bedeninize güvenin. Kusursuz güzelliğimiz ve inanılmaz gücümüz var 🤩