CinyurunAnnesi Kızlarrr 28+5 deyiz ve sonunda isime karar verebildik bugün oğlumuzun adı YİĞİT olacak… 👼🏻 Sizler ne durumdasınız isim buldunuz mu neler koyacaksınız isim bulamayanlara da öneri olur hem…🥰🥰
Bir_down_hikayesi Bir opluşum var adı Yağız şimdi nasipse kızım olacak ismini Yade yada Yaren düşünüyoruz 🙈