Eşimle biz önce sağlıklı sonra kız istiyordu 13.hafta da doktor %80 kız dedi 15+4 de ben tek gittim erkek dedi eşim şok oldu.Eşim hala bebeği kızım diye seviyordu bende yapma zoruna gider diye tartışıyordum hiç içimden oğlum diyesim gelmiyor dedi.sonra 2gün önce rüyasında doktorun kız dediğini söyleyip zorla doktora götürdü 17+4 de doktor bile şok geçirirsek kesin kız oldugunu klitorisi kordonla karıştırdığını söyledi 😂yani kızımız oluyor 😂