Sevimlianne_adayi İkinci aşılamam oldu 4 gün oldu çatlama iğnesi olalı 5 gün ama ilki tutmadığı için bununda tutacağını sanmıyorum 21 aralıkta aşılama yaptıran var mı durumlar ne
Evlimuylu Sevimlianne_adayi sitres yaparsan zatn hormonları tetikler olmaz canm o Rabbime kalmış sen ferah tut yüreğini rabbim senin kucaginida boş birakmasin inşallah😘🥰