Benur 9haftalik hamileyim buzamana kdar alttan bakildi sali gunu randevum var karnimdanmi bakarki artik doktor?Yada ne zaman karindan bakilmaya baslaniyor?
kahvesever__ Benur Altan neden bakıyor anlıyamadım benim doktorum hiç Altan bakmadı daha hep karnımdan bakıyor
Oezmavn12 Benur Haftadayım hiç alttan bakılmadı, ilk kez dün bakıldı çünkü çok akıntım vardı , enfeksiyon olduğunu söyledi. Sanırım doktordan doktora değişiyor
Benur Eliza22gzm gec dollenme dedi adete tarihime gore geriden geliyordu kalp atisi daha iyi duyulur die
prensesannesiiiiii Benur 9 haftaya kadar Altan mı baktı? Çok garip niye Altan bakıyor doktorunuz erkek mi kadın mı?
Eliza22gzm Benur 35+4 deyim hiç alttan bakılmadı bende hamileliğimi öğrendiğimde kese bile yoktu ama hep karından baktı doktorum 9.haftada artık alttan bakmaya gerek kalmamış olması lazım kalp atışıda herşeyide net karından anlaması gerekir
Esmanurr3 Benur bnm 7haftalık kanamam oldu haftada 2kere gittiğim oldu bile ama hiç alttan bakmak istemediler isteseler nişe baktırmazdım 15 haftalığım ve en az kanama ile 5kez gittim bakılmadı baktırmayın alttan
Ceycey54 Benur kalp atışı duyulmazsa alttan bakıyorlar birde son at çatı muayenesinde bakıyorlar. Sizin neden alttan baktılar acaba
Mihrimahinannesi Benur ne kadar ilginç. 33 haftalığım hep ultrasonla muayene oldum hiç alttan bakılmadı doktora bir sormak lazım sebebini.
Defne2018 Benur çok saçma benimde geç döllenme olmuştu hiç alttan bakılmadı kanamam vardı yine bakılmadı
Seryy Ben ilk defa duyuyorum 5 haftalık tan başladım muayeneye hep ultrasonla karnıma bakıldı 37 haftalığım Bi kere bile alttan bakılmadı
rahimesarp Benur benm ilk öğrendiğimde karnından göremediği için alttan baktı 32haftalik hamileyim onunla kaldı yani hep başka başka doktorlara gittim ama hiçbiri alttan bakmadı bence doktorunuzu degiskturun