kbra44 benim oglumunda dogmadan bobrek buyumesi vardi, kizlara oranla erkekte daha cok goruluyormus bu durum. Dogduktan sonra kontroller basladi, her ay ultrason cektirip doktoruna goturduk, ayrica voiding diye bir islem var 3 aylikken onu yaptirdik, gecen ayda sintigrafi cekildi. Yani mudahale edilecek bisey yok denildi ultrasonla kontrol edecegiz dedi,
Bobrek ile idrar yolu baglantisinda daralma oldugu icin bobrek buyumesi var oglumda. Bazen pipi ucu dar oluyor sunnetle geciyormus oyle olsaydi atlatmistik ama bunada sukur sorun yok.
Ama doktorun ozellikle uyardigi konu ateslenirse huzursuzlanirsa idrar yolu enfeksiyonu geciriyormu diye doktora goturup tahlil yaptirmak gerekiyor ben yaptirdim 2 kere cikmadi sukur. Ona dikkat etmek gerekiyor. Ama
Bazende dogumdan sonra geciyor , degisiyor yani durum. Hic canini sikma benim oglum 10 aylik oldu hala kontrolleri var ama allaha sukur hicbiseyi yok oglumun. Takipli sadece.
İnsallah dogunca kalmaz bisey yavrunda.