Sssna Kızlar aldıklarımı sizinle paylaşmak istedim fikir olsun diye. https://imgyukle.com/i/oRcB4x https://imgyukle.com/i/oRcsGv Benim mart ortası doğumum ama yazlıklarını şimdi alıyorum eski sezon çok uygun fiyatlı olduğu için kış biterkende seneye kışa giyeceklerini alacağım. Ve bu fiyatlar internette mağazalar aşırı pahalı.
sehrengiz_8 Sssna ben hem kalite olarak hem de kullanış ve hesaplı olan civili öneriyorum çok daha iyi ve çok daha kaliteli e bebek gereksiz yere abartıldı pazar mallarını satmaya başlamış gibi
Eylul_sare09 Sssna bebeginiz gule gule giysin cok sevdim nerden aldiniz e bebegin kendi magzasi mi trendyol mu
Sssna sehrengiz_8 bana da tam tersi cvil pahalı geliyor kuzum ya. Yada alışkanlık hep e bebekten aldığım için
sehrengiz_8 Sssna indirimleri yakalarsanız cidden çok uyguna geliyor yakalamak önemli. Çoğu şeyi Civilden aldım e bebekten daha uygundu fiyatları şubatta doğum yapacağım.
Sssna Eylul_sare09 aminn hepimizin ki inşallah. E bebeğin kendi internet sitesinden canım genelde cinsiyet seçip artana fiyata göre sırala diyorum