Bugün pozitif çıktım, kuru öksürük ve hafif baş ağrım vardı 3 gündür.. başka bi belirtim yok çok şükür henüz, inşallah da olmaz. Doktorumu aradım c vitamini verdi ve yarın arayıp kan sulandırıcıyı nasıl kullanmam gerektiğini anlatacak sanırım en gerildiğim konu bu🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Aşı olmamıştım, siz nasıl atlattınız bu süreci?