Kabızlığın için bence birkaç şey yapmak gerekiyor. Yemekleri düzenlemek 1, Bol su içmek 2, Hareket etmek 3. Ayriyeten lifli gıda ve kuru kayısı tüketimini arttırmak. Ben normalde hiç kabız olmazdım hamilelikte az biraz katı besleneyim kabıza dönüyor. Bu saydıklarımı yaptığımda normale dönüyor. Ikınmaya ben de korkuyorum zaten zor oluyor bebek sıkışıyor gibi bir şeyler 😵💫