Kızlarrr 3 ay önce Kürtaj olmuştum fakat 2 inci adet günüm gecikti 2 gün gecikti karın ağrım hafif var birde kasık ağrısı oluyor hafif çoguncası sarı leke cok geliyor Boyle olmuyordu bugun de peteceyle sildiğim de sümüksü şekilde kanlı geldı hiç olmuyordu böyle sebebi ? 1hafta önce beta HCG vermiştim çıkmamişti ?