Kızlar ben şuan 26+2 de henüz doktorum ile gorusmedik ben hem ecoprin kullanıyorum hem oksapar 4000 lik bunlar ne zaman bırakılıyor birde duyduğum kadarı ile 32. Haftada ecoprin bırakılıyor ne zaman doğum yapacağımız belli değil bu kötü bir durum yaratmaz mi korkuyorum bırakmaya 🙄