aysefatma12 konuslm dediyse hakkına hayırkısı olsun cnm benımde 14 haftalık bebegımı kaybettım benımde o bebegım risklı cıkmıstı ben perınatolojı bolumune gttm saten benim 2.oglum down sendromu ve ben hıcbır tahlıl hıcbır sey yapmadım mucize gbı bıze geldı yanı allahım dedıgı olur cnm uzulme suanda 25+3 haftalık hamıleyım 2lı 3lu test yaptrdım bir sıkıntı cıkmadı sukur duadan baska bsy yok cnm allahım kımseyı evladınla sınamasın cok zor yanı