Esrabahar Boncugummmm aslında tansiyon hapi ama rahmi kuvvetlendirsin diye veriliyor siz. Hangi ilaçları kullaniyorsunux
Boncugummmm Esrabahar Hım bna verlmedi canm. Bn proluton ignesi. Kan sulandrcı ecoprim. Plagunenil sonra vıtamnler kullanyorum
AEmine Esrabahar 3 tane kullanıyordum progestan 2 tane magnezyum 2 tane kan sulandırıcı iğne bi de vitaminler. 35 de adalat progestan i bıraktirdi doktorum bırakınca kasılmalarim biraz arttı gibi ama psikolijik de olabilir 😊
Kelebekmadam AEmine Adalat banada yazdılar ne için kullanılıyor benim karnım sert diye 30 dan beri kullanıyorum şimdi 35+2 oldum
Kelebekmadam AEmine evet kasılma oluyor ama bu ilaçtan sonra azaldı gibi hissediyorum şimdi de sertte karnım ama en azından fazla toplanmıyor
AEmine Kelebekmadam bn de ilacı kullanırken kasilmayi çok hissetmiyordum .size ne zaman bıraktıracak doktor söyledi mi
Esrabahar AEmine benimde kafam karıştı iki doktora gidiyordum biri verdi kestirmedi 32.haftamdaym diğeri kullanma ben gereksiz ilaç kullanımına karşıyım dedi
AEmine Esrabahar sizin içiniz nasıl rahat ediyorsa onu yapın ben ilaçların çok faydasını gördüm hatta son aylarda gezdim evde hareket ettim çok sıkıntı yaşamadım
AEmine Kelebekmadam konuyla ilgili değil.ama bu haftada bebek hareketlerini daha az hissediyor musunuz yeri daraldığı için diyorlar ama .Salı kendi doktoruma da soracağım