Dilk6327 36 haftalık hamileyim doktorum bebeğin kilosunun fazla olduğunu ve bende şeker çıktığını söyledi. Dikkat etmesem bebekte çıkabilirmiş. Bir durumu yaşayan var mi neler yiyor neler yemiyor ? Bana bi bilgi verirseniz sevinirim.
Dilk6327 yas37 evet. Yapılmıştı 135 çıkmıştı. Doktorum da bunun fazla olduğunu söyledi. Bebeğin kilosu. Da ayına göre fazla olduğunu söyledi
kucukhobby-11 Karbonhidrat içeren her şeyi tüketmeyin. Doğuma az kalmış zaten. İnşallah bi sıkıntı olmaz