Azranaz ya bence gerekli. İkili üçlü testlere gerek duymadım ama bu bence gerekli. Eğer allah korusun bir hastalığı varsa anne karnında tedavi edilebilir 🙄 benım bi tanıdıgımın oglunun dogdugunda kalbi delikti ve doktor annesne keşke ayrıntılı ultrasona girseydın demişti. Oradan beri hep aklımda bence yaptırmalısın🤷♀️