Cekuli rica ederim. Benim eşim çalıştığı için katılmadı ama her seanstan sonra akşam yürüyüşlerinde öğrendiklerimi eşime de anlattım :) eğer çok araştırma yapan biriyseniz zaten bildiğiniz şeyleri anltıyorlar gibi geliyor. Ama doğum konularında psikolojik olarak rahatlama yaşadım. Bu sebeple gidilmeli 👍🏻