Arkadaslar merhaba. Ben geçen hafta hastaneden çalışamaz raporumu aldım. Hastanede raporlamada çalışanlar biz işlemlerinizi buradan hallettik e devlete girdik sizin daha bişey yapmanıza gerek yok dediler. Ben prosedürü bilmiyorum herhangi bir şey yapmam gerekiyor mu? Ve sgk doğum ücretini aydan aya maaş şeklinde mi veriyor yoksa toplu olarak mi veriyor?