Kahveli aminnn İnşaAllah canım ben 13 eylül düşük yaptım 9 haftalık dı sonra 2 defa adet oldum ve 3.üncü adetimi olamadım korktum doktora gittim enfeksiyon kis herhangi birsey yok dedi benim de eşimle biraz sıkıntılarım vardı doktor dedi ki sıkıntı stresten olur birde düşük yaptığın için karışır dedi İnşaAllah düzenli devam eder aslında düştükten sonra da düzenliydi de sıkıntılar çıkınca böyle oldu dualarınıza ihtiyacım var 💐