Edoliii canım kaç gün geçti ben 2 gün kala ya9mistim çok az çıkmıştı çok zor görülüyordu. Bende 32 gün önce.kurtaj oldum korundugum halde suph var test yaptım 1 şart sonra silik oldu ilkdede öyle olmuştu gazim var ayrıca bu da belirtiydi. Bilmiyorum ne olacak . Normalde 3 ay korunmak istiyordum