Cananhafsa Merhaba kızlar 37+2 deyiz şuan sorunsuz bir hamilelik yaşadım çok şükür ama 2 gündür acayip bel ve bacak ağrısı çekiyorum doğum belirtisi mi acaba ilk gebeliğim bu işler nasıl okuyor😅
Saganak Cananhafsa yok anam yok çekmediğim dertle çile kalmadı feryatsız gündüzüm gecem olmadı temizlemedik yatak döşek kalmadı yine doğmadı yine doğmadı 😂 erken gelicek diye korkuttu korkuttu 39+4 olduk hiç bişi yok