Arkadaşlar ben 4 yıla yakındır evliyim hiç korunmadım ve hamile kalamadım defalarca ben doktora gittim bir çok sebep bulundu eşim ise 2 kere gitti pandemiye denk geldi tedavimiz bıraktık 2 snde de aynı şeyi yazıyor sperm testinde tüm spermler ölü yazıyor kısaca, bu durumda iyi bir doktora gitmemiz lazım ama yok bilmiyorum ben istanbuldayım özellikle anadolu yakasında önerir misiniz karşı tarafta olur, bu durum düzelir diye düşünüyorum kuyruk anomalisi bozuk yazıyor takviye falan da kullandı ama hiç düzelmemiş çok canım sıkkın aklıma burası geldi eminim bilen yaşayan vardır