Kızlar 12.haftada doktor %60 erkek dedi erkeklik organı oluşacak gibi duruyor dedi 1 ay sonra gittiğimde değişir mi sizce? Ya ben küçüklüğümden beri bir kızım olsun cok istiyorum o %40lik dilime niyeyse umutlaniyorumvar. Var mi aranızda cinsiyeti sonradan değişen 🌸🙃