Merve_tzgrn Kızlar benim kızım 11 aylık ve henüz yürümüyor. Bizde de araba yok. Bebek arabası benim elim ayağım o yüzden. Bu bebişimde nisan da doğacak. Ikiz bebek arabası düşünüyorum sizce yan yana mı yoksa prego gibi arkalı önlü mü alayım ?
charlottececi Merve_tzgrn ben de ikizlerim icin simdiden arastiriyorum. Bazilarinda dengesizlik olabiliyomus. Cocuklar agirlastikca. Ya da bazilari cok agir olabiliyormus 🙄 ben cok kararsiz kaldım ne alacagim konusunda ben de surda bekleyim 😄
merakliblog Merve_tzgrn arkadaşımda prego vardı onu alacaktım ama arabaya asla sığmaz o ve tek tek koltuklar çıkıyor katlanıyor vs tek başına eziyet bence. Chicco ohlala olan tarz alıcam hem en hafif ikiz arabasıymış bi de bizim evin arkasında park var tek başıma çıkarabilmek istiyorum bebeleri en mantıklısı o geldi
Merve_tzgrn merakliblog aynen bende kullanişlı bisey istiyorum. Bana da yan yana olup tek elle kapananlar mantıklı geldi. Digeri dediginiz gibi zorlar tek başımızayken 😊
charlottececi Merve_tzgrn ben chicconun ikiz arabasını begendim. Yanyana olanlar da kapidan falan sigmazsa diye cok endiseleniyorum. Yanyana olanlar daha uygun ama ☺️ İkinci el de bakcam ben temiz bulursam alirim 😁 abc design falan
merakliblog Merve_tzgrn babyhope un da vardı ikiz baston diye hem uygun hem minik ona da bi bak istersen biz yaza doğru alıcaz diye çok incelemedim