Kbrbrhnn Kızlar şu an 13+3′üz. Detaylı ultrason için devlet hastanelerinde sıranın zor bulunduğunu okudum burda çoğu kez. Diyarbakırda olup da yaptıran var mı, hangi doktor hangi hastaneyi önerirsiniz? Şimdiden randevu almam mümkün mü, bilginiz var mı? 😊
Sakinem212 Kbrbrhnn ben doğum hastanesinde yaptırdım 10 gün sonra randevu verdiler gittim hemen aldılar 20 haftada yaptırdım başka yerler maliyetli baya önce Sertaç ayçiçek diye bir doktora randevu aldım o yönlendirdi gün verdiler yaptırdım.
Son_Almila Kbrbrhnn bende bulamadım devlette. Ece hanım varmış alanında çok iyiymiş ama maliyetli geldi bana 500 TL. Bende dicle memoriala gittim 390 TL mi ne idi barış boza 40 50 dk baktı kafi idi
Esrabahar Kbrbrhnn bütçeniz varsa Ece ocali tavsiye ederim çok iyi bı doktor çıksa güzel bskiyir 1 saat boyunca her şeyine tek tek bakıp söylüyor şimdi muane ücreti 700 TL oldu
Cylnsms Kbrbrhnn Batı Hastanesi’nde İrfan hoca var 2 perinatalogdan sonra kendisinden memnun kaldım ben. Geçen hafta gitmiştim 500 TL muayene ücreti.
Kbrbrhnn Sakinem212 Anladım canım, 182′den mi arayıp randevu almam gerekiyor acaba, yoksa bizzat hastaneye mi gitmek gerek? Ha bir de memnun kaldın mı? Kimi doktor 10-15 dakikada bakıp bırakıyormuş. Detaylıca ilgilendi mi gittiğin doktor 🤔
Sakinem212 Kbrbrhnn mhrs.gov.tr den randevu talebi açtım bildirim gelince randevu mu aldım aynı doktor değşl farklı doktor detaylı yapıyoe rapor veriyor kendi doktoruma götürüyorsun o yoksa başka doktorada gösterebilirsiniz fiş kesmeden ben öyle yaptım ama derseniz özelden geldim detaylı yapacam hiç ilgilenmezler özle lafını duyunca tepkileri farklı oluyor ben 28 haftaya kadar devlete gdip tüm tahlilerimi yaptım 34 haftalığım 2 Sefer özele gitm orda doğum yapacam çünkü.
Sakinem212 Kbrbrhnn 10 15 dakika sürüyor ama her yerini kontrol ediyorlar gririğşm doktordan memnun kaldım ama normal yapacam ordaki ebelerin muamelesini sevmedim komşum yaptı azar yedim dedi bide fazla normal doğum yanlısı bir hastane.
Son_Almila Kbrbrhnn özel kliniği var sanırım. Soyadını bilmiyorum Google yazsanız çıkar diyarbakıra bende yabancıyım temmuzda geldim
Esrabahar Son_Almila evet 500 du zam gelmiş bu hafta 700 oldu benim riskli gebeliğim olduğu için devamli ona gidiyirum ordan biliyirum