Muhmom canım ben 32 haftalık hamileyim daha bu gün negatife döndüm iki doz aşılıyım bol bol c vitamini ile beslen portakal mandalina ballı zencefilli süt yaptım meyveleri kaynatıp ılık ılık içtim 2 günde bir duş aldım tereyağlı pekmez yaptım öksürüğe çok iyi geldi Allah’ın izniyle çok güzel atlattım birde kelle pa iç bol sarımsaklı limonlu zaten solunum yollarına birebir birde kemiklere faydalı bebeğede faydalı ben bu şekilde atlattım Hiç stres yapma Rabbim acil şifalar versin bebeğine sağlıkla kavuşursun İnşallah 🤲🤲