Kızlar 11+2 yim. Bu zamana kdr bulantı vs derken 11+2 oldum.
Evdeyim bütün gün elimde telefon dizi izledim. Canım çok sıkılıyor ama dışarsı soğuk diye çıkmadım.
İşin kötüsü bir şey yiyemiyorum.
Bütün gün midem ağrıdı.
Sabah bir dilim ekmeğe tahin+pekmez sürüp yedim.
Öğlen yeşil mercimek çorbası içtim.
Akşam yulaf süt yaptım onu yedim.
Aralarda da su içtim.
Canım bir şey istemiyor. Napıcam bilmiyorum benim gibi olan var mı 😰