Merhaba,
16.haftada rahim ağzı uzunluğum 3 cm çıktı.Doktorum normalde bu haftalarda daha uzun olmasını bekleriz.Takip edeceğiz 20.haftada ölçeceğiz dedi ama içim rahat etmiyor.Erken doğum riskim olabilir mi ? 20.haftaya kadar nasıl bekleyeceğim.Çalışıyorum da zaten.Sizin kaç cm di ?