EmnChn Elifoz28 ben de var. 2. Aydan beri kan sulandırıcı iğne yapıyorum. 400 lük. Doğuma kadar hatta doğumdan sonra bile kullanacaksın dedi doktor.
Khavva Elifoz28 doktorum oksapar 4.000 yazdı ben ilk aldığımda o markayı bulamadım enox marka verdi eczane doktoruma foto attığımda ikisi de aynı kullan dedi ama bulduğumda oksapar alıyorum bulamazsam sorun değil enox da aynı
Khavva Elifoz28 4.000 lik oksapar marka yazmıştı ilk reçetede doktor sonra bulamadım enox buldum fotosunu attım watsapdan olur aynı bunlar dedi ama buldukça oksapar almaya çalışıyorum bulamazsam enox alıyorum