Syd160531 Bursa’da oturan hamişler hangi hastaneye gidiyorsunuz doktorunuz kim ve kaç hsftalıksımız hadi konuşalım ☺️☺️
Elifgoktug1 Syd160531 26+3 üz gemlikte özele ve devlete gidiyorum ama şehir hastanesine geçiş yapicam nasipse
umayben Syd160531 6+0 Osmangazi Aritmi Adnan Şahin’e gittim Çarşamba yine gideceğim ilk defa gitmiştim çok iyi bir doktora benziyor ☺️
Syd160531 Yummyyummy benimde doktorum o çok mütevazi bi adam ilk oğlumın doktoruydu ikincisi de o inşallah ☺️🙏🤍
Berrasirin serapinci merhabalar seda duyguya bende gitmek istiyorum her ay randevu bulunuyormu ona yani nasil alsam yardimci olabilirmisiniz?
rme16 umayben bende 38 haftalık hamileyim ilk gebeliğim Adnan Şahin’e gidiyorum memnunum ☺️ Çok mütevaZi bir dr espirili eşimle çok uğraşır sürekli takılır☺️
Yummyyummy Syd160531 aa ne güzel evet kesinlikle hiç kasılmıyorsun yanında bir abi gibi 💙 Sen kaç haftalıksın🥰
mtl3005 Erentugba hangi hastanelerle anlaşması var acaba Rabia hanımın.ben daha karar veremedim doktor konusunda.
GamzeBaz Syd160531 şehir hastanesi Yaşar can özelde de aritmi de Adnan Şahin canım ikisinden de cok memnunum