Gezginmuallime Kızlar ikiz gebeyim .Sürekli hareket eden bebeklerim var şimdi bide 27. Haftadalar gerilip gerilip tekme atıyorlar .düşünüyorum acaba bu kadar hareket normal mi diye .Gece bu yüzden uyandığım oluyor .Normal bir şey mi bu ?
Nvrz İkiz olunca hareketler de ikiz oluyor canim korkma sende allah bağışlasın uyandırırlar valla ben yatıyorum benim ki uyanıyor sanki bana nisbet yapıyor 😀