Selin41 Kızlar 4+4 teyiz. Yeni öğrendik. 5+1 de kontrol var keseyi görmek için. İlk öğrendiğimizde görünmedi. Sizlern ne zaman göründü
1999luanne Selin41 kalp atışını duymak için bence biraz daha bekleyin o zamanda kese görünüp kalp atışı duyulmaz🙂hele özel gidiyosanz boşuna para vermeyn8haftalikken gidin garanti olsun
naimegrbz Selin41 5+4 de keseyi gördüler 2 hafta sonra kalp atışı için gel dediler haftaya gidicem inşallah
Selin41 1999luanne özele gidiyorum fakat 10 gün içerisinde ücretsiz ya kontroller her hangi bir ücret ödemeyeceğim. Ama gözükür mü gözükmez mi diye endişelerimvar