3prensannesim
Hiç bir fikrim yok epidural anestezi olmadım
Spinal sezeryan oldum 2.ye az kaldı ona da spinal olmak istiyorum rahat geçti elhamdülillah
Aynı sezeryan sonuçta
🌼Kayısı Hoşafı al yanına pet şişeye çek
🌼Rezene ve papatya çayı al onu da şişeye çek sütun çabuk gelir bı iznillah
🤔 başka
haa dikişlerin sizliyacak az bşy dik kalkarsan ve göbek kısmına bşy sararsan ağrı fazla olmuyor yani bnde olmadı korse de kullanabilirsin abdominal olandan önermiyor doktor ama😁 ben kullanırım canım yanmasın yürüyeyim yeterli dik şekilde
🌼yanına depend al
🌼Parol bulundur yanında hastane cikisinda yol uzundu ağrı kesici aldim ağrım olmasın diye saten veriyor Doktorlar da ezcane bulana kadar yanında 1tane bulunsun zararı olmaz ağrın olunca yutarsin
Şuanlik aklıma bu kadar geliyor 🤷 sağlıkla alirsin inşaallah bebegini 😚😚😚😚🥰😚😚🤗😚🥰😚