Gebeliğimin ilk haftalarında yaşamıştım tüm vücudum kaşınıyordu acile gittik serum taktılar laerji serumu geçmemişti. Yumuşatıcıdandır diye kullanmayı bıraktım. Şuan 4 aylığım bu akşam duştan sonra bacaklarım tekrar kaşınmaya başladı bu öyle kaşıntıki gece bile uyutmuyor napmam gerek çok ilerlemeden önlemini almak istiyorum çünkü ilerleyince uyuyamıyorum oturamıyorum of perişan olucam yine 🥺🥺🥺🥺