Dlkaltnrs şuan 26+3 bunda daha 13.8 gördüm en fazla . Şimdilik tansiyon ilacı baslanmadi henüz sınırda seyrediyor . Ama yükselme başlarsa tansiyon ilacı ayarlayacagini söyledi doktor (ki son haftalarda olacak gibi dedi doktorum). maksimum 14/9 gördüğün an acile at kendini dedi yukseldiginde evde beklediğin her dakika bebeğe de sanada zarar dedi