32 haftalıkken izne ayrılıyorsun doktor sana 2 aylık rapor veriyo yani doğum öncesinden yatıyo paranın bir kısmı diğer raporuda sen doğum yaptıkdan sonra veriyo 2 ay daha oda öle yatıyo yani önce analık sonra emzirme yatyo ben çalışan bir hamileyim 22 haftalığım daha ama iyice araştırmışdm