ppapatyaa
ppapatyaa ben ikizlerim için ikinci ayda kullanmaya basladım kolyeyi bileklik olarak takıyordum koliklerdi ve gaz sancılarında çok belirgin faydası olmustu. Dördüncü aydan itibarende boyunlarına taktım diş dönemi için salya ateş huzursuzluk.. ikiside diş çıkartırken çok zorlanmadılar çok şükür oğlum iki gün önce iki azı diş patlattı ve ben ağzında görünce fark ettim diyebilirim