Herkese iyi akşamlar tecrübeli hamilelere sormak istiyorum daha 8 haftalık hamileyim ve bebeğimin cinsiyetini aşırı merak ediyorum her şeyden önce sağlıklı olsun tabiki de ama merak işte , bulantım kusmam birşeyden tiksinmem hiç olmadı sivilcelenme başladı canım tatlı da istiyor ekşi de şuan ekstra bir duygusallık yok İştahım da baya açık maşallah hamileler acaba bu semptomlarda olup bebek cinsiyetleriniz nelerdir ?